maanantai 29. heinäkuuta 2013

Ei tuntunu missään,

Siis se tutkimus..Pärjäilin ihan kivasti kielletyllä- Burana 800mg:llä.Hyvä minä.Ainoat rassaavat tekiät olivat tutkimuksen aikana rööreistä ulos lirivä vesi..ja jumalaton paskahädän tunne.=P Jonkavuoksi sitten rupesin esittämään kivuliaampaa kuin olin,että loppuis ronkkiminen.
Röörit on kuulemma auki,ja munasolu nökötti kypsymässä sarjassa oikealla puolella..Lääkäritädin asenne oli"Eikun vaan hommiin..!"Että monia on tämä tutkimus auttanut hedelmöittymään jo ekasta kierrosta sen jälkeen,Vai,jaha,niin.Meikäläisellä vaan ei ole tapana kuulua"moniin".

Miekkosen sperma on kuulemma liikkuvaista ja ikätasoa vastaavaa.Joten jos ja kun syssyllä on edessä ovulaation induktio-ei kuulemma siittiöt tartte pesua-kun ovat pirtsakoita jo luonnostaan.Eli tavallaan klinikalta tuli vähän kaksipiippusta vastausta-vauvan on täysin mahdollista saada alkunsa luonnollisesti,mutta mulla oli joku hormoniarvo vähän liian korkealla,ja munarakkuloita voidaan joutua kypsyttelemään,eli se induktio-ja mun tapauksessa hormonipistoksilla,ei Teroluteilla tai Clomeilla.Hmph.Ja faktahan on ettänaisen hedelmällisyys laskee 35 ikävuoden jälkeen kuin lehmän häntä..Ja mun tuo rajapyykkini ylittyyy Marraskuussa.

Mutta tuo karuselli olisi edessä vasta syksyllä.Mun pitäs saada mun psyk.polilta lausunto,joka puoltaa mun hedelmöityshoitojen aloitusta.Suomessa kun masentuneet hypomaanikot ei saa lisääntyä ihan noin vaan avustetusti.Ja ymmärrettäväähän se on lapsen parasta ajatellen.
Mun henkinen vointi on tästä lapsenyritysrumbasta huolimati säilynyt hyvänä.Useimmiten.Kyllä on päiviä jolloin olen vaan itkenyt ja haukkunut itseäni itselleni ja miehelleni tarpeettomaksi mahoksi lehmäksi..Kamalinta kyllä tietysti olisi jos psykiatri ottaisi kielteisen kannan asiaan.Mutta kuten klinikan lääkäri sanoi-aika on rajallista-,mulla ei ole ollut osastohoitojaksoja eläessäni kuin 1 kerran 2002,ja viimeinen psyk.päivystyksen käynti on vuodelta 2006(en saanut unta edellisen raskauden lopulla),niin tilanteeni on varsin hyvä.Lääkkeistä joita syön-3kpl-2 sopii raskauden aikana,ja nro 3 voidaan tiitrata alas,ja vaihtaa toiseen kun ja jos ikinä raskaudun.Nuo asiat olen selvittänyt jo ennen kun rupesin edes lapsesta uneksimaankaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti